mandag den 11. juli 2011

The little black dress

Alle kender den, og alle behøver mindst en i deres skab ;)
Jeg har selv en stor forkærlighed for den lille sorte, og har nu rigtig mange af dem. Lysten til at købe nye er ikke mindre, men jeg behøver ikke flere sorte kjoler.
Derfor har jeg undersøgt nye tendenser og vil i fremtiden komme med eksempler på erstatningen til den lille sorte
Er du dog i den situation at du står og mangler en "little black dress", er her nogle foreslag(efter oversættelsen):

Everybody know it and every woman needs at least one hanging in her closet ;)
I have a predilection for the little black dress and I have several already. The desire to buy dresses is still there, but I really dont need any more black dresses.
Because of that I have been exploring new styles and I will in the future be blogging about ways to wear the little dress this season, without it being black!


Little black dress fra Vila. Koster pt kun 149.98kr på deres hjemmeside: http://www.vila.dk/Kan styles på uendeligt mange måder, både til casual brug og fest

Little black dress fra Gucci. Elsker at den er kort, med lange ærmer, den vovede udskæring og især smykket!
Dén måtte godt få lov til at bo her hos mig..

Little black dress fra Only. Set til 299,95 på deres hjemmeside: www.only.com
Elegant, enkel og asymetrisk.. kan det blive bedre?


Little black dress fra Vero Moda, set til 279,95 på deres hjemmside: http://www.veromoda.com/
Elsker at den går ind under brystet, perfekt til min pæreform og detaljerne på skuldrene er super fede

Ingen kommentarer:

Send en kommentar